Saturday 3 October 2009

3rd & 4th Raya

Hmm..wondering why I put these 2 dates together?? hehe..salnya nda byk kan di ceritakan. 3rd day raya org udah start kraja so daytime memang nda beraya lah but not for me. I took 2 days off..syg jua offday byk alum di claim atu..hehe..I woke up late today..siuk cuti ani eh..hahaha..life was usual. Noon tunggu hubby back for lunch. Ptg I just spent my time liat DVD. Malam barutah kami beraya again..this time to Anjang's house (babu's brother) in Lambak Kanan. After dari Anjang, we went to hub's cuz Rina in Berakas Kem. Disana terlalai skajap cos meliat movie "I'm Not Single" on Astro Ria. Lagipun we were waiting for Rina's brother cKai to come jua cos kami kan sama2 beraya to their cuz Nayan who also lives in Berakas Kem.

Tunggu punya tunggu, cKai alum jua timbul2nya so we decided to go ahead sajalah to Nayan's house. Rina showed us the way, yelah cos we were not familiar with the ways there. Ni 1st time beraya at Nayan's since ia dapat rumah udah. Hadif was asleep when we came but nda lama atu bangun cia. Hadif is Nayan's son..gebu, montel, cute..ish..bagi garamati meliat lah esp his cheeks. Anyway, tengah syok2 menjamu selera, ada cia durang cKai dtg..akhirnya..hehe..

me & Hadif

Raya ke-4 hubs and I went to amit's house. Ala jiran sebelah rumah je..hehe..cos masa 1st raya we didnt join hub's family beraya at amit since we were in Tutong n KB. Amit masak mee suah special for us..susah2 ja amit nie..hehe..nyaman berabis. By the time we finished eating at amit's it was already 9pm. We then zoomed to Rimba at Ngah Esah. After dari ngah Esah, tarus balik my house in Jerudong cos my bestfriend kan dtg beraya. Org yg kan beraya plg dulu sampai drumah bah..hahaha..batah jualah durang dirumah cos we haven't met each other in a long time eversince kawin ani. So we catch up on things sambil2 durang liat our wedding pix.

Hafiz & his wife Mas

0 comments:

Post a Comment